| Welcome To Meaning Of Life | Haris Ishak (PuteraRisz) || Follow me Title.Of.Prince or Dashboard
I'm Yours
About Links Entries

anger . sadness . awareness . remorse
Thursday, May 30 | 22:34 | 0 comments


today is friday, 31 mei hari terakhir dlm kelander. aku tak tahu apa tujuan aku type, tapi yg pasti aku takde tmpt nak berkongsi masalah. 

     hari-2 aku lalui dgn senyuman, senyum yg menampakkan diri aku ni seperti tiada sebarang  masalah.. tapi dlm senyum-2 aku........ 

dulu aku ego, baran, dan tak fikir panjang dlm melalukan sesuatu keputusan. zaman kegemilangan aku dah lama berlalu, skrg aku berubah.. berubah jadi lebih matang. dulu aku pernah ada perasaan dkt seseorg(A.N) .. dia baik, matang, selalu bagi nasihat,berkorban untuk dapatkan sesuatu, mengalah, pemaaf, tak berkira, memahami dan erti kata lain perfect! jauh lebih beza dgn sikap aku, tapi aku mempersia-siakan dia.. aku terlalu ego, baran, dan tak fikir panjang untuk sesuatu keputusan. aku tinggalkan dia tanpa sebab dan penipuan serta putar belit cerita. aku terlalu megah dgn kegemilangan aku sehingga aku buta tak sedar dia di depan aku. buku 2011-2012 tu dah lama aku tutup. 

kini aku telah pon buka buku yg baru, jalan crita buku ni lebih kurang sama dgn buku yg lepas cuma apa yg membezakan adalah wataknya. aku tidak lagi membawa sikap ego, baran, dan tak fikir panjang dlm sesuatu keputusan. tetapi watak kedua, si dia(M.A.F) mempunyai sikap-2 aku seperti di dlm buku yg lama. dan dari sinilah baru aku sedar dan dpt rasakan apa yg watak kedua di dlm buku yg lama rasakan dgn sikap aku yg lama. aku betul-2 menyesal dgn sikap lama aku dan sedar ego, baran, serta memilih sesuatu keputusan tanpa berfikir tak bawa ke mana. kini aku teruskan watak aku di dalam buku ni dgn sikap sabar, diam, dan tak melakukan perkara bodoh dlm sesuatu keputusan. aku tak tahu sampai bila aku boleh bertahan dan setebal mana buku baru ni. tapi apa yg pasti kalau terus mcm ni aku boleh jadi gila. 

post !

Older Post