| Welcome To Meaning Of Life | Haris Ishak (PuteraRisz) || Follow me Title.Of.Prince or Dashboard
I'm Yours
About Links Entries

MyLife
Sunday, January 8 | 10:08 | 0 comments


     Okay , aku xnak ckp banyak . aku cuma nak critakan kisah hidup seorang remaja yang bernama Muhammad Haris .

Hidup aku BEBAS , sgt - sgt - sgt bebas . Aku bukan seperti burung terkukur di dalam sangkar , malah aku seperti burung merpati yang bebas terbang . Aku ni bila " hang " tak ingat nak balik rumah dah , kadang-2 tak balik langsung.. aku tidur rumah kawan .. Faez .. Nazrul .. Aryl . Bila-2 aku nak balik pon tak kisah , asalkan balik .



TAPI bebas-2 aku , aku tak cukup kasih sayang .. memang tak cukup . Nasiblah aku ada kawan's , boleh enjoy , boleh kongsi crita , boleh bergembira ~ . Tapi sayang , ada sebahagian kawan aku yang tak boleh pakai . HAHA .. adat dunia la kan ;) . Pernah beberapa kali aku cuba cari kasih sayang dari girlfriend gitu . Tapi semua tak boleh masuk .. antara sbb , tak sesuai dgn aku , pindah , curang , kuat touching , main-2 .. HAHA , aku redha . aku harap gelaran Girlfriend yang ke-6 ni biarlah yang sesuai dan bolehku bawa hingga ke anak cucu . Sekian ~

Older Post | Newer Post