| Welcome To Meaning Of Life | Haris Ishak (PuteraRisz) || Follow me Title.Of.Prince or Dashboard
I'm Yours
About Links Entries

Sorry and Thanks
Sunday, January 15 | 06:38 | 0 comments
BODOH . .





BODOH . . .





BODOH . . . . !!!







Aku terlalu bodoh kerana tak menghargai seseorang , aku sering mengecewakan seseorg . SELALU !


Yang lama pergi .. yang baru mari .
Itulah yang berlaku . .
berjenis perangai . .
Yang mengecewakan , meluat , adakala MENGEMBIRAKAN ~




KENAPA dgn aku ni ..





KENAPA . .





KENAPA . . .





KENAPA . . . . !!!






Kenapa diri aku  mempunyai sifat tak menghargai ni . .
Adakan kerana aku terlalu berfoya-foya . .
Adakan kerana aku terlalu menyalahi orang lain . . .
Atau adakah kerana aku terlalu memilih !

Hidup aku kesepian . .
Hanya IBU dan TEMAN disisi . .
Terima Kasih kepada ibu dan teman ..
Terima Kasih kerana banyak bersabar dgn aku .. dan Terima Kasih kerana menerangi hidup ini ~

Sorry NFH  sbb jadi seseorg yang terlalu menyakitkan . .
Sorry again ~

Older Post | Newer Post