| Welcome To Meaning Of Life | Haris Ishak (PuteraRisz) || Follow me Title.Of.Prince or Dashboard
I'm Yours
About Links Entries

My Sugar
Saturday, December 3 | 12:48 | 0 comments
Hai .. kali ni kite nak ckp pasal new friend kite , aww .. suke suke sukeee . HAHAHAHA . *gedixsat .okay .. aku teruskan tanpa " GEDIX "






yanie emira binti mohammad shah , 17 years old , SINGLE         


cun tak ? HAHAH .. cun ken , mcm PROM QUEEN gitu <3 . First of all , dia ada IM aku dlm jam 9 setengah .. dia send ' hai (siap ada smiling lagi ) ' .. mcm biasa , aku layan la peminat aku . HAHAHAHAHA . pastu dia kata ' mcm pernah nampak aku ' , dari situ aku rasa pelik dan aku balas la ' dlm istana kot . HAHA ' . N then dia reply ' hahahaha sungguh tak boleh blah ( sambil buat simbol jeling lidah ) ' . pastu aku suruh la dia perah otak supaya dia ingat balik dkt mana dia pernah jumpa aku , korang tahu apa dia reply ? dia reply ' err, tak ingat lah. "Tolong ingatkan aku" Hahaha ' . aku dah jem .. aku reply la ' nyanyi lagu ana raffali ehh ? HAHA ' pastu dia reply ' hahaha tak nyanyi. menyalak aje ( sambil buat emoticons jeling lidah ) ' . bila aku baca balik kan , ayat dia dari mula sampai habis smua style-2 belaka .. HAHA .  dalam hati aku ' ehh , style gile dia ni .. ckp direct ahh ' . HAHA .. okay . aku jarang jumpa girl yang ckp direct dlm FB , dah la chantek >.< .. *rasaketinggalan . pastu kami sempatlah berchating tentang SPM , Twitter , Job , Sykpe , Hang out , Rupa Paras Masing-2 , Penyakit , Simpati , dan bagai-2 arghhhh . HAHAHAHA . aku ada jugak kluarkan ayat jiwang *hehe , buat ayat bernikah *hee , sembang pasal surat cinta *uwwwwww , dan bertanyakan status relationship dia .. HAHA *genteldakhihi . secara fizikalnya aku dapat bayangkan dia ni seorang gadis yang bijak pandai , sporting , dan peramah *itujeyangdapatakutangkap>.< .. dan dia ni mempunyai persamaan dgn aku iaitu minat lagu bruno mar's , minat muzik *dapattahusbbdiaadabergambardgnguitardiaberjenamasakuramaybe , dan layan bola .. yang lain aku tak pasti sbb baru kenal dia .. hee~ . 

Older Post | Newer Post