| Welcome To Meaning Of Life | Haris Ishak (PuteraRisz) || Follow me Title.Of.Prince or Dashboard
I'm Yours
About Links Entries

Dancing
Thursday, October 6 | 11:39 | 0 comments







"..EVERYDAY I'M SHUFFLING "

..Apa pendapat korang tentang Shuffle ? Dah lapok kan . HAHA .. memang la dah lapok , but aku masih lagi minat ( jugak la ) sbb benda ni kalau korang buat blh mencergaskan minda tau . Haa .. Sebagai cth , waktu tgh blur gitu . cer korang bangun berdiri pastu shuffle ( walaupon x reti ) , nnt mesti korang rasa minda korang kencang punya .. HAHA . Aaaa .. lain-2 shuffle ni kalau korang amalkan , dia juga blh menyihatkan tubuh badah kerana ai merupakan salah satu aktiviti yang sihat .. I mean yg blh berpeluh gitu .

Aku start shuffle ni dah lama daa , rasanya pada tahun 2008 lagi . aku dipengaruhi oleh cousin aku , Yoshiro , Apekwhuut , SpeedoDevo serta lain-2 . Giler Gempakz ! dulu-2 shuffle ni , skrg apa sudah jadi ? HAHA -.- . Dan aku sempat jugak la buat Video Shuffle walaupon x seberapa cunnya aku ni shuffle waktu dulu-2 , aku rasa shuffling aku waktu dulu dan skrg jauh beza sbb skrg lebih terbaik :)


Video :- " http://www.youtube.com/watch?v=NYwMVgegQ8Q&feature=related " <-- ini Link-nya , copy/paste je .. ( jgn buat bahan gosip pulak yer )

Older Post | Newer Post